Totalt antall sidevisninger

mandag 26. januar 2009

Utfordring 2

Vi skulle lage et kort etter skisse fra Maya. Som en tilleggsutfordring vil Maya at du skal pynte alle fire sider på kortet.

Her har jeg brukt svart bakgrunn. Panel har jeg brukt tapet i 2 ulike gulfarger og svart. Retro blomstene er i svart (kartong) hvit (tapet) og gult (kartong), har satt en sølvfarget hjerte brads i midten. Lykke stemplet er fra Norsk Stempelblad. Motivet Sara Kay er malt med LePlume tusjer. Nålen er kjøpt på Nille, som jeg har satt på perler. Sorte raindrops.


Innsiden av kortet, her har jeg og fulgt skissen.


Baksiden av kortet

6 kommentarer:

Benedicte sa...

Så flott kortet ditt var :-)

klem fra Benedicte

Benedicte sa...

Ligger en urfordring til deg i bloggen min :-)

klem fra Benedicte

Anonym sa...

Hei! Så fine kort du har laget!! Måtte jo komme hit og se, siden du ikke legger ut på forumet. Men det er vel verdt turen hit, flink er du!!
Og så fine bilder fra Torpaåsen (hvor pokkern er det...?)
hilsen Unni (hyttefolket på Torpa)

Maya sa...

Kjempeflott kort du har laget til skissen :)
Moro å se de forskjellige løsningene!
Linken din fungerte ikke ;)
Bruk forhåndsvisning til linken virker,da slipper du å skrive så mange ganger.
Klem fra Maya

Irene sa...

Lekkert!!

May-Bente sa...

Hei! For et nydelig kort, det ligger det mye arbeid i!