Totalt antall sidevisninger

onsdag 5. juni 2013

Vennekort

Fikk en bestilling på et vennekort. Motivet fra Bildmålarna er fargelagt med Pro- og Flexmarkers. Tekststempel fra Kort & Godt og North Stamps. Hvite roser fra -nille. Øvrige blomster fra Kort & Godt.Perler, sløyfe og hjerte fra Kort & Godt. Nestabilitis og Magnolia cutting edge. Rosa fjær som jeg har hatt liggende her hjemme i maaaange år.
 Denne malen har jeg benyttet en gang før, er så fornøyd med den at det gjør ingen ting å bruke den flere ganger.
 Inne i kortet er det plass for en personlig hilsen.

Med dette kortet er jeg med i disse utfordringene: 

8 kommentarer:

unni's scrappeboble sa...

Åååå for et herlig forseggjort kort :)
Tusen takk for at du deltar på utfordringen vår :)

Unni
Card and Scrap

Anonym sa...

Hvor er det smukt :)

Karin Lovise sa...

For et nydelig kort! Tusen takk for at du deltar i hobbygarasjen.no sin utfordring.

pia iris sa...

Så kult med alle de 8kantene.
Det ble en flott dybdevirkning med de.
Og et lekkert kort i sin helhet og.
Takk for ditt bidrsg til hobbygarasjen.
Klem pia

Hjørdis sa...

Smukt vennekort ! 1000 tak for din deltagelse på Card and scrap !
Hjørdis DT :0)

Unni A sa...

Hei :) Lenge siden sist! Jeg bytta pc og mista blogadressa di. Hadde ikke blogg selv den gangen.
Du er så fantastisk flink til å male, og lager fremdeles de nydeligste kort! Nå skal jeg virkelig sørge for å ikke miste adressa di igjen, for her må jeg jo følge med videre :)
klem fra Unni

Janne sa...

Så flott kort! Takk for at du deltar i utfordringen til Hjerteboden ♥ Klem, Janne ♥

Angella sa...

Et flott kort du har laget til Papirdokkenes utfordring denne gangen...
Lykke til!

DT- Angella