Totalt antall sidevisninger

mandag 5. april 2010

Sketchy Colors#18, Trykkpressa april

Skisse utfordring fra Sketchy Colors som jeg kombinerte sammen med farge utfordring fra Ett trykk. Der fargene skulle være i tonene grønt og beige, og hvor vennskap stod i fokus. Så slik løste jeg den utfordringen. Bazill kartong i grønn og beige, mønsterark fra nille. hÄnglar gutten er malt med promarker, spellbinders til å stanse ut motivet. Stemplet fra Stempelglede, fra plata Min venn. Prima blomster og organsa bånd. Innsiden har samme oppsettet, hjertet er fra Art Impression. Det er embosset med Pearl pulver.
Baksiden er noe enklere form, med mitt personlige stempel fra Scrapmagasinet.

2 kommentarer:

Carina sa...

Jättefint!!!

Maya sa...

Kjempeflott kort, mamma :O)
Nydelige farger og flott fargelagt med promarkerne!!
Du liker dem ser jeg ;)
Takk for at du deltar hos SC,
Klemmer fra Maya